תוכן ענינים
  1. 12 חנויות תכשיטים מומלצות שכדאי לרכוש בהן - הבוטיק
  2. חנויות תכשיטים מומלצות
  3. שני יעקובי
  4. H.STERN
  5. ROYALTY
  6. ג'קסון תכשיטים
  7. מגנוליה
  8. תכשיק
  9. דיימונד פקטורי
  10. יהלומי הבורסה
  11. סופיה תכשיטי יוקרה (מבית אפולו תכשיטי יהלומים)
  12. מיכל נגרין
  13. פדני
  14. קרן וולף
  15. איך לבחור נכון חנות תכשיטים

12 חנויות תכשיטים מומלצות שכדאי לרכוש בהן - הבוטיק

12 חנויות תכשיטים מומלצות שכדאי לרכוש בהן - הבוטיק

אם אתה רוצה לפנק את בת הזוג שלך במתנה רומנטית ומלאת כוונה, תמיד תוכל להפתיע אותה עם תכשיט מעוצב. מעטות הנשים שאינן אוהבות תכשיטים, ולכן זאת אופציה טובה בהחלט. תכשיט יכול להתאים כמתנת יום הולדת, ליום נישואין, יום האהבה או סתם כשמתחשק לך לרגש את בת הזוג שלך. המרכזי הקניות ובקניונים יש מבחר עצום של חנויות תכשיטים, החל מהרשתות הגדולות שכולם מכירים ועד לחנויות או דוכנים בהם מציגים תכשיטים של מעצבים חדשים ומוכשרים. כמו כן, כמו כל דבר בימינו, ניתן לרכוש תכשיטים גם באתר שהינו חנות תכשיטים אונליין ולרוב מוצגים בה תמונות מזוויות שונות, מחירים, מפרט מלא של התכשיט הכולל מידות והחומר ממנו הוא עשוי וכל מידע נוסף שדרוש לך על מנת לבצע את ההזמנה אונליין. 

חנויות תכשיטים מומלצות

כפי שכבר אמרנו, ישנן חברות תכשיטים רבות, ואנחנו ריכזנו עבורכם את 12 חנויות התכשיטים המומלצות ביותר:

שני יעקובי

 רשת חנויות תכשיטים של מעצבת התכשיטים שני יעקובי, בין הסניפים תמצאו חנות תכשיטים בתל אביב, חנות תכשיטים בחיפה, עוד סניף ברמת גן ועוד. בחנויות התכשיטים של שני יעקובי תמצאו טווח מחירים שמתאים לכולם. העיצובים המיוחדים של המעצבת קיבלו השראה מן הטבע עם נגיעות אורבניות, והתכשיטים עשויים פליז בציפוי זהב או כסף בשילוב של חומרים מיוחדים כמו עור, אבנים טבעיות, עץ ועוד.

H.STERN

מדובר ברשת חנויות תכשיטים מהמובילות בעולם. סניפים שלהם תמצאו בפריסה ארצית, אך אם אתם מחפשים חנות תכשיטים בירושלים, בשדרת החנויות של ממילא שבירושלים תמצאו את אחת החנויות היפות של הרשת. בירושלים ישנם מספר סניפים של H.STERN ובכל אחת בהן תוכלו להתרשם ממגוון תכשיטים ברמה בגבוהה ביותר.

ROYALTY

אם אתם בחיפושים אחר חנויות תכשיטים באילת, בקניון מול הים, ממוקמת לה חנות תכשיטים מוכרת - רויאלטי, המציעה מבחר תכשיטים עצום הכולל טבעות, עגילים, שרשראות, צמידים, שעונים, תכשיטים לנשים, לגברים ולנערות. רויאלטי הינה רשת חנויות גדולה ומובילה אשר סניפיה פרוסים ברחבי הארץ ומציעים מגוון רחב של עיצובים. 

ג'קסון תכשיטים

אם אתה מחפש תכשיטים מעוצבים ובמחיר אטרקטיבי, ובמיוחד טבעות אירוסין, כדאי שתכיר את ג'קסון תכשיטים. החנות נמצאת ברמת גן ומציעה תכשיטים רבים כגון טבעות, צמידים, תליונים, תכשיטים בחריטה אישית ועוד. כמו כן, באתר של החנות ניתן לבצע רכישה אונליין. 

מגנוליה

רשת הנמצאת במרכזי קניות רבים בכל חלקי הארץ. הרשת מציעה סגנונות שונים של תכשיטים במחירים נוחים לכל אחד. מגנוליה מציעים תכשיטים שונים כמו צמידים, טבעות, שרשראות ואפילו תכשיטים בעיצוב אישי, לדוגמא שרשראות עם השם שלכם, תכשיט שעשוי מציור או תמונה שלכם, חריטה על תכשיטים ועוד. ברשת מגנוליה כל אחד יכול למצוא משהו שמדבר אליו.

תכשיק

תכשיק היא רשת תכשיטי מעצבים ובה אפשר להשיג מגוון רחב של תכשיטים מותאמים לכל מגזר ולכל גיל מתינוקות , ילדות  ועד נשים כלות ואפילו חפתים לגברים. המוצרים הם מחומרים איכותיים ברמה הכי גבוהה ולא פחות חשוב במחירים נוחים מאוד שניתן להתאים לכל כיס.

דיימונד פקטורי

חברת תכשיטים המתמחה בעיקר בתכשיטים משולבים עם יהלומים. המוצרים מעוצבים, מיוצרים ומשובצים על ידי אנשי הצוות של דיימונד פקטורי במפעלי החברה בבורסה ליהלומים, זאת אומרת עבודת כחול-לבן. כל תכשיט שתרכשו אצלם מגיע עם אחריות מקיפה ובלתי מוגבלת בזמן. בין המוצרים ניתן למצוא צמידי טניס, טבעות אירוסין ועד עגילי יהלומים.

יהלומי הבורסה

יהלומי הבורסה היא חברה יצרנית של יהלומים ותכשיטים כבר מעל 60 שנה. מעבר לחנות החברה הנמצאת בבורסת היהלומים ברמת גן, החברה מוכרת ללקוחותיה בארץ ובעולם באמצעות אתר האינטרנט שלהם ובו מציעים מגוון רחב של תכשיטי יהלומים, כגון טבעות אירוסין, צמידי יהלומים, עגילי יהלומים ועוד.

סופיה תכשיטי יוקרה (מבית אפולו תכשיטי יהלומים)

חברת סופיה תכשיטי יוקרה מתמחה בעיצוב תכשיטי יוקרה עשויים זהב ומשובצים ביהלומים ואבני חן יוקרתיות, כבר משנת 2008. סופיה עובדת בטכנולוגיות חדשות כגון עיצוב בתוכנות בנייה והדמיית מודלים בתלת מימד, המאפשר ללקוחותיה לקחת חלק בעיצוב התכשיט ולקבל תמונה ברורה ומדוייקת כיצד יראה התכשיט המוגמר. אולם התצוגה של החברה נמצא במתחם הבורסה ליהלומים רמת גן, כמו כן ניתן להתרשם מקטלוג החברה באתר האינטרנט שלהם.

 

מיכל נגרין

מעצבת תכשיטים ישראלית ידועה, בעלת סגנון ייחודי המשלב בין וינטג', אלגנטיות וקלילות. תכשיטיה של מיכל נגרין עשויים מחומרים איכותיים ומתאפיינים בעבודת יד מוקפדת. 

 

פדני

רשת תכשיטי יוקרה ותיקה ומוכרת בישראל, המציעה מגוון רחב של תכשיטים לכל אירוע. פדני ידועה באיכות התכשיטים שלה ובשירות המקצועי שהיא מעניקה ללקוחותיה. חברת התכשיטים בעלת 9 סניפים בארץ ואתר אינטרנט אונליין.

 

קרן וולף

מעצבת תכשיטים ישראלית ידועה, המציעה תכשיטים ייחודיים בעבודת יד. תכשיטיה של קרן וולף עשויים מחומרים איכותיים ומתאפיינים בשימוש בטכניקות ייחודיות. מכירת התכשיטים מתקיימת בחנות בתל אביב או אונליין באתר אינטרנט של החברה.

 

איך לבחור נכון חנות תכשיטים

לפני שאתם רצים לקנות תכשיט, שימו לב למספר דברים: 

לסיכום, נכון שמדי פעם נחמד להיות ספונטניים ולבצע רכישה מהירה, אך כאשר מעוניינים לרכוש מוצר יקר וחשוב כמו תכשיט, מומלץ לבדוק לפני כן באיזו חנות מומלץ לרכוש ובאיזה תכשיט כדאי לבחור.